tisdag 19 februari 2008

sömntuta!

åh. idag var det meningen att jag skulle tagit en promenad med fredrik efter skolan. men det blev inte så eftersom jag nog hade världens huvudvärk nu efter skolan. jag har alltid undrat hur migrän känns, och den huvudvärken jag hade idag är min definition på migrän.

när jag kom hem stekte jag korv och kokade makaroner, lade mig i soffan i tv-rummet och tittade på "how to lose a guy in ten days". somnade efter halva, och väcktes klockan åtta av att julia ville kolla på gossip girl. dumt av mig att sova sådär! kommer bli svårt att somna ikväll nu bara för det.

äh! nya tag och förhoppningar. imorgon ska det fikas med emma och sofia. jag ska också skicka ut mitt cv till lite olika företag. hoppas att någon nappar! på kvällen ska jag och sofia titta på det nya one tree hill-avsnittet och förhoppningsvis gråta över det.

dagens låttips: thåström - höghus-sång

Inga kommentarer: