måndag 18 februari 2008

min lilla älskade blogg

nu har jag suttit här i flera timmar och flyttat över alla gamla inlägg från bloggspace hit till min nya bloggadress. imorgon ska jag ge mig på att flytta över några inlägg från ännu äldre bloggsidor (blogspot och blogg.se). rätt jobbigt arbete, men det är värt det. känns bra att ha alla inläggen samlade på samma sida.

imorgon är jag ledig från skolan på grund av att jag ska på gruppintervju på liseberg halv två. intervjun tar cirka två timmar och jag är väl förberedd! några stycken i min klass har redan varit på sina gruppintervjuer, så jag vet precis vad som väntar. jag måste se till att få det här jobbet! vägrar stå hela sommaren och lukta tvättmedel igen.

måste ta tag i mig själv och skriva ett underbart cv igen. måste skicka ut till lite ställen där jag kan tänka mig att jobba i höst, vinter och vår. känns rätt konstigt att få stämpeln "arbetslös". livet efter studenten och gymnasiet har alltid varit långt borta, men nu börjar jag inse vissa saker.

såg förövrigt en skitbra thriller med sandra bullock idag! kommer tyvärr inte ihåg vad den heter, men den är värd att ses!

sovgott alla där ute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan hjälpa dig skriva ditt cv! =D

Anonym sa...

Bättre lukta svett som en lisebergskanin? :D haha