lördag 23 februari 2008

kväll i all ära

jag älskar att sitta i ett stökigt rum hemma i alingsås med persiennerna neddragna och hög emotionell musik på. just nu är det förra inläggets låttips. har precis avslutat omgång nummer 2 av buzz mega-quiz och music-quiz. jag vann musik-spelet, men kom sist på det andra. okejokej, jag är grym på musik men suger på allmänbildning! där har vi det svart på vitt.

some words are best unspoken.

imorgon fyller lillebror markus femton bast. moppe-åldern och byxmyndig. högstadiets bästa tid och kärlekens upplysningsålder. presenter på sängen, god middag och tårta står på schemat.

19.50 imorgon ska jag, sofia och emma träna body-balance, vilket är typ yoga. ska bli rätt kul att se om jag klarar mig igenom hela passet eftersom jag är lika vig som ett kylskåp.

dagens låttips: peter jöback feat. annika norlin - han är med mig nu

Inga kommentarer: