lördag 23 februari 2008

you don't see me like I wish you would

"ps. I love you" var skitbra! fick några stunder fulla med tårar och några fler med skratt. en jätterolig och mysig film som är värd att ses!

efter bion strosade jag, jenny och sofia vidare till condeco och satte oss ned och kommenterade fulla folk som spatserade på avenyn runt småtimmarna. väl hemma i lägenheten igen somnade vi till mtv och jag njöt riktigt av att få sova ut!

igår fick jag reda på att jag har kommit vidare i processen om jobb på liseberg! är kallad till en ytterligare intervju på fredag 09.00 inom fast food/burger king. jag är lycklig!

på måndag ska jag beställa min balklänning, en väska och två par örhängen från asos.com. en riktigt grym sida med massa snyggt! om jag hade vunnit några tusen hade jag inte ens övervägt att spendera dem på något annat än kläder från asos.

planerna för kvällen är melodifestivalen och choklad. perfekt!

dagens låttips: robyn - eclipse

Inga kommentarer: