torsdag 21 februari 2008

snart helg igen

nu är det torsdags kväll och jag är mätt efter fiskpinnar, ris och hollandaisesås. det är skitgott! speciellt när jag gör det. idag träffade jag hugo efter min uteblivna webdesignlektion. vi tittade på avsnitt 8 av one tree hill (andra gången jag såg det) och jag var nära till tårar hela tiden!

nu sitter jag här och lyssnar på robyn's skiva och äter kladdkaka som lillebror har gjort. robyn är enormt bra! hennes nya skiva innehåller några bra gamla låtar och en cover av "cobrastyle" av teddybears sthlm. robyn är en artist som inte har fått mycket utrymme. hon är sveriges coolaste tjej, utan tvekan. en unik stil och en stark skiva!

snart ska jag sätta mig framför tvn och titta på "the good night" med penelope cruz. hoppas att den är bra!

igår beställde jag två par bamboo-örhängen från en lite mindre webbutik i sverige. ska bli spännande att bära dem eftersom de ska vara mycket lätta för sin storlek. jag saknar att äga ett par stora ringar.

webdesignen är för tillfället mycket soft! vi är inne på vår egna produktion, och det innebär hemmaarbete för min del varje måndag och torsdag. perfekt! hatar att gå till halv fem annars. jag ska göra en fotoportfolio, och förhoppningsvis publicera den färdiga hemsidan sedan.

imorgonkväll blir det bio med sofia, jenny och förhoppningsvis emma. vi ska se "ps. I love you" och proppa i oss coca-cola och popcorn. en perfekt fredagskväll alltså! det blir övernattning i göteborg, vilket är det perfekta avslutet på en hemmakväll som utekväll.

godnatt!

Inga kommentarer: