lördag 2 februari 2008

torsdag+fredag+lördag

nu är det lördag! och jag har inte skrivt sedan i torsdags, fy fy!

torsdagskvällen var lyckad! äntligen en lyckad utgång och välkommen tillbaka malin! i sofias lägenhet förfestades det med henne, linn, ellinore och anthon. det var mycket trevligt! vid sju-snåret ringde våra klasskompisar från sticky-kön och sa att det hade börjat ställa sig folk i kön och att vi borde komma ned. vilka busar! när vi kom dit var det nästan tomt och eftersom vi inte orkade gå upp igen så ställde vi oss och väntade i snö, regn och blåst. väl inne på sticky fick jag världens lyckorus. beställde cosmopolitan och pratade runt med massa klasskamrater. när väl top floor öppnade sprang vi direkt upp dit och dansade loss. efter en halvtimmes krypandes på dansgolvet med mobil-ljuset som hjälp för att hitta en annans mobil hade jag plötsligt tappat bort alla. sprang runt i en kvart och letade, och fann linn&ellinore sjungades och dansades igen och joinade. tack för kvällen tjejer!

skippade skolan i fredags eftersom jag ansåg att jag inte hade någonting där att göra. jag&sofia tog 16.17-tåget hem från göteborg och senare på kvällen kom pappa och hämtade mig och mina syskon. kvällen spenderade jag med vindruvor, säkert 2 liter coca-cola och let's dance. jag älskar karl-petter!

nu ska jag in till stan och kolla efter skinnjacka. wish me luck.
/malin glimstedt

Inga kommentarer: