måndag 18 februari 2008

intervju, studentmössa och tidning

vilken dag! började dagen med att vid elva ta mig in till göteborg för min gruppintervju på liseberg. den gick bra, men det var lite nervöst. kom säkert dit en trekvart innan och satt nervöst och darrade med benen när minuterna tickade ned. men vipps var det över, och nu väntar jag på besked om jag kallas till en enskild intervju. hoppas hoppas!

när jag var klar gick jag ut till getebergsäng i vårsolen och tog spårvagnen in mot centralstationen. köpte med mig en whopper. skulle till skolan (observera att klockan var fem!) och redigera tidningen. i pax-redaktionen fann jag bara jesper så jag och han slog oss ned och gjorde klart tidningen. imorgon släpps nummer två och imorgon blir det releaseparty. tjoho!

idag kom studentmössorna! det första jag gjorde nu när jag kom hem (vid halv tio!!!) var att dra på mig mössan. jag trivs så bra i den, och kan inte bärga mig till den näst sista maj. fick även champagneglaset, pennan, visselpipan, broschen och kondomen (haha). snart är det dags!

nu ska jag äta mitt andra mål för dagen, varma mackor i ugn, mums!
ha en fortsatt bra kväll guys! keep in touch!

Inga kommentarer: