torsdag 7 februari 2008

moder natur

jag tog en mysigt lång sovmorgon idag. varje gång jag gör det känner jag mig som en ny person. myspys!

nu har jag precis gjort klart min portolio-hemsidas mall. jag är så nöjd med mig själv. har även skrivit ut lite bilder som jag tänkte använda mig av i projektarbetet. nu är det bara domen från foto-victoria som är kvar. åh.

snart är det webdesign till halv fem, och efter det ska jag plugga psykologi! gud vilket roligt inlägg det här blev. skolapluggskolapluggskolaplugg.

imorgon blir det skoj! vi har planerat keybar, rockbaren, pustervik och respekt. antingen blir det en göteborgsrunda eller så fastnar vi för ett ställe. vem vet.

förövrigt älskar jag moder natur och växthuseffekten. älskar vårsol i februari och ingen snö alls. mums!

Inga kommentarer: