torsdag 14 februari 2008

happy valentine's day

sofia var precis här och tittade ikapp på gg och oth. SÅ bra! jag är sjukt taggad för kvällen! ännu roligare är det att det för en gångs skull är alingsåsare där, vilket för en gångs skull är något positivt. vi ska dansa natten lång. vi ska vara partyhöjarna och vi ska fira alla hjärtans dag. för det är precis med sofia, nathalie och emma jag vill fira med (och jenny, som tyvärr är i kuwait).

jag älskar mina vänner.

snart är lovet slut, och hör och häpna: jag tycker att det är skönt att det snart är över. jag saknar skolan och jag vill jobba med vår tidning. på måndag är jag ledig från skolan pga att jag ska på gruppintervju till liseberg. är inte nervös än, men det kommer nog.

mitt hår är tråkigt! jag vill ha längre hår så att jag kan sätta upp det i snygga frisyrer varje dag. det är inte roligt att variera mellan utsläppt och hästsvans. jag vill kunna ha en lång slarvig fläta eller en tufft uppsatt lugg. inget av det där ser klokt ut på mig!

nu ska jag äta lite till, sedan packa inför kvällen.
ha världens bästa alla-hjärtans-dag!
love, malin glimstedt

Inga kommentarer: