onsdag 6 februari 2008

one tree hill

om det är någon som såg dagens one tree hill avsnitt (sjätte avsnittet av säsong fem) så borde ni förstå att inombords är jag helt fucked up. jag klarar inte av att se på känslosamma bitar mellan två personer som vet att de hör ihop. de är som lego tillsammans! jag klarar heller inte av att titta på sådant som man kan associera med. jag älskar peyton och lucas tillsammans, över allt annat. jag bryr mig nästan inte om något annat i hela serien! jag älskar dem tillsammans så mycket att jag börjar gråta så fort det visas något känsligt runt de två i serien. som idag! jag är helt söndergråten och ikväll behöver jag knappast tvätta bort mascaran.

aja, nu ska vi inte vara så blödiga. (peyton + lucas, true love always)

idag träffade jag sofia och emma en snabbis efter skolan på gårdscaféet. innan det hade jag strosat in på en frisörsalong och köpt en silverinpackning. den var inte världsbillig, men om man vill vara fin får man lida pin. btw, ikväll ska jag blondera mig för sista gången! I can't wait.

jag har faktiskt pluggat idag! läst igenom psykologisidorna två gånger och ska göra det nu en sista gång innan det är dags för sängen. dilemma för morgondagen: ska jag åka till skolan 8.30 med sofia, menfår glo i någon timme vid en dator. då får jag sällskap hela vägen till skolan! eller ska jag sova någon timme extra i sängen och komma till skolan då jag faktiskt får saker att göra med vår tidning? åh åh åh. om sofia kunde sluta vara så förbaskat rolig att åka buss och tåg med hade valet varit självklart.

puss&kram!
allting som jag tar på blir till guld!
/malin glimstedt

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh malin, buss- och tågresan är ingenting utan dig. starten på dagen blir rätt kass utan :(