lördag 16 februari 2008

you know what I mean

somnade som en stock lite innan tolvslaget och vaknade imorse några minuter innan tolvslaget. visste inte att man kunde vara så trött!

i alingsås glömde jag min hårkräm och min inpackning! detta resulterar i frissigt och tovigt hår som vägrar att samarbeta! prisa gud för hårsnoddar och spray i sådana lägen.

jag har snart letat överallt efter en adidaströja! är det någon som vet var man kan få tag på träningsoverall-överdelar? jag är i stort behov av en! helst en vinröd!

ikväll blir det melodifestivalen. jag skulle kunna göra allt för att vi ska skicka amy diamond vidare till serbien. fy sjutton för carola, andreas johnsson, christer sjögren, sanna nielsen och alla andra självklara! den värsta av alla är nog e-type. herregud när får han nog!?

dagens låttips: amanda jenssen - do you love me?

Inga kommentarer: