fredag 15 februari 2008

yesterday

tack alla underbara människor som jag delade min mest lyckade utgång med igår! jag hade skitroligt hela kvällen, stannade till det stängde och träffade på både nya och gamla bekanta.

är rätt seg idag. sov bara någon timme inatt och har insett att jag faktiskt har ett stort begär av coca-cola. igår klunkade jag i mig två stora coca-color från mcdonalds och en hel flaska limedricka. herregud vad gott det var.

halv sju ikväll är det meningen att jag och sofia tittar på premiären av filmen "ps, I love you". hoppas att sofia orkar, för jag är rejält sugen på att koppla av framför en mysig kärleksfilm. coca-cola, popcorn, kärlek och sofia, kan det bli bättre?

dagens låttips: carol woods - let it be

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att ni hade en lyckad kväll, var mycket roligt att träffa Nathalie i det tillståndet, något jag aldrig tidigare gjort. Konstigt egentligen eftersom vi är lika gamla och bor nära varandra, men det blir sällan att vi ses. Tycker detta borde ske oftare! :)
Och du lyckades stå på benen hela kvällen denna gången, hehe ! ;)
Ha det bra! Big hug.

malinglimstedt sa...

hahaha du är för go! :D ja benen höll denna gången, och det var något jag är mycket glad över :D hade du det skoj? :) ha det!