onsdag 13 februari 2008

eva's paley

hade världens mysigaste fika med emilia idag i flera timmar. vi var på eva's paley, och jag har starka känslor för det stället. deras pistagemuffins är en riktig höjdare! tack för fikan och pratstunden emilia!

när jag var hemma fick jag smaka på världens godaste köttfärssås lagad av julia. mumsfilibabba! åt framför top model 9 och skrattade åt hur allvarligt vissa ser på att vara med i den tävlingen. snart ska jag bränna ut "juno" och sitta i mysklädsel i soffan och titta på den.

tjoho! sofia är taggad för sticky imorgon! det betyder att jag, nathalie, sofia och förhoppningsvis emma ska ha världens roligaste förfest, utgång och kväll! vi SKA ha det, eller hur? vi behöver en radikal förändring, sluta ha rutiner och bara släppa loss, riktigt rejält!

dagens låttips: chris daughtry - home (acoustic version)

Inga kommentarer: