söndag 5 november 2006

fanfanfan

jag har varit riktigt soft idag. har gått omkring i mysbyxor och brottarlinne och städat. ja ni hörde rätt, jag har städat. hela dagen tillochmed. mamma borde faktiskt vara stoltare än vad hon är. fast det enda negativa med en städdag är att jag inte har varit utanför dörren idag, förutom när jag hämtade min cykel hos sofia.

jonatan ringde mig förut. han är naaajs, rent av sagt. stackarn hade tråkigt på jobbet och ringde självklart mig för att pigga upp stämningen. det sjävklara alternativet. jagärbäst.

imorgon? först ska jag slappa till hundra tusen procent medans resten av min familj ska storstäda. (jag har redan städat hela dagen idag så jag kan titta på när de svettas och grymtar, mohaha). efter middagen ska jag träffa jonatan. vet inte vad vi ska göra, men det blir knappast tråkigt.

ett oerhört mysigt citat av en person som jag älskar att citera:
- if you can't get someone out of your head, maybe they are supposed to be there

dagens låttips: thåström - fanfanfan

Inga kommentarer: