tisdag 21 november 2006

in school, very cool

ska ägna tre och en halv timme med att skriva en krönika. jag har alltid längtat efter att skriva en krönika, men nu när jag har chansen sitter jag som ett frågetecken. i krönikor får man uttrycka sina känslor, det är det som är meningen med det. jag har åsikter och jag står för dem. men vad händer nu? vad händer med mig? jag sitter inne på efterfesten och töntar mig. egentligen är det rätt lätt att hitta ämne. hm, vad är aktuellet? fördomar, invandrare, lika förutsättningar mellan könen och så vidare, och så vidare. nej, jag är ingen som faller för sådana slags ämnen. funderar på att basera min text på mitt hat till snö, eller mitt hat till något annat aktuellet. ordet aktuellt retar mig, fråga mig inte varför. äsch, ipoden får rädda mig, like always.

dagens låttips: goo goo dolls - ain't that unusual

Inga kommentarer: