fredag 10 november 2006

when my body wants to go

"du ska få pris från alfred nobel..."

nu är det helg, och jag trivs som fisken i vattnet. sitter här vid pappas dator, i sovrummet, osminkad och iklädd brottarlinne och mysbyxor (obligatoriska mysdressen). jag mår väldigt bra idag. känner mig, som jag sa till en person förut, nöjd och belåten. vilket är väldigt positivt.

något jag inte förstår är denna enorma uppståndelse. vad är det för något speciellt med viktor&rolf's kläder på h&m? okej.. vissa är fina, typ två plagg av tjugofem. men what, varför köa ett tiotal timmar för att köpa ett klädesplagg? det skulle aldrig ens falla mig in. trots att kläderna kanske är snygga, hur roligt är det att nästan alla kommer ha dem? jag kanske bara inte förstår grejen eller är lite korkad. om någon vet varför man gör något sådant, tell me about it, please.

girl, please.

"when my body wants to go. tell me will my mind and soul live on and on forever? am I on another level? a learning vessel of several lessons to make me more cleverer. my sweet little religion. my sweet little religion. you mean everything to me. my sweet little religion. my sweet little religion. how does it feel? written in that book of love. now does it say your name above the name by which they call me. and is it written in liquid redcuz? nothing else will do instead for reassuring eternity. will you be there when I need you?"
(imogen heap - sweet religion)

dagens låttips: håkan hellström - äntligen på väg

Inga kommentarer: