torsdag 9 november 2006

we'll be here

åh. jag hittade den här bilden idag när jag gick igenom hela min "mina mottagna filer"-mapp. peter wadell, my friend utanför falun, har redigerat den. jag älskar ljuset, ja, jag kan säga så, trots att det är en bild på mig.

matteprovet gick sådär. mvg-frågan och vissa vg-frågor var jag totalt körd på. skitsamma, jag är bäst ändå, trots ett matteprov. jag följde med sofia&josefin till gymmet idag. jag solade medan de kämpade. jag luktar solarium, vilket jag har saknat. jag ska önska mig ett solkort i julklapp för det börjar bli lite kris.

jag har äntligen hittat mitt gamla redigeringsprogram, innan jag visste att photoshop fanns. picasa. skitbra :O shit. ska nog leka med det sedan, efter min dagliga dos av the sims djurliv. hahahaha.

imorgon har jag min sista sovmorgon på fredagar. börjar 11.50, vilket är totalt underbart. period 2 börjar nästa vecka, vilket innebär en ny iv-kurs, affärsjuridik. denna går såklart på fredagsmorgonen. fan ta dem. menmen, jag överlever nog.

därför ska jag njuta av denna sista sitta-uppe-länge-torsdags-kvällen. ska nog spela sims ända in på småtimmarna eller prata med ngn på msn, typ simon. simon är bra, för han är alltid inne sent på vardagar, som jag. hihi. wie.

jag vill bara vara din kompis, är det för mycket begärt? förlåt.

dagens låttips: ville - hit me like that

Inga kommentarer: