lördag 11 november 2006

miljoner jävla frågor

namn: malin glimstedt
smeknamn: mull
födelsedag: 22 mars
ögonfärg: gröna
hårfärg: blondie
pluggar: journalistik-media, lerums gymnasium

favorit-
-färg: röd
-plats: i min säng
-land: usa
-bok: en shopaholics bekännelser
-spel: the sims2
-drog: marabou, apelsinkrokant
-fordon: prata aldrig fordon med mig
-film: hur man förlorar en kille på tio dagar
-serie: the o.c
-tidning: veckorevyn
-cd: goo goo dolls - let love in
-café: alla på aveny
-sångare/sångerska: håkan hellström
-internetaktivitet: bloggen, ofcourse

brukar du...
peta dig i näsan: haha, vad är det för jävla fråga
gnälla: såklart, vem gör inte det?
skrika: jadu
sova: ja, alldeles för lite
ha ångest: njae
skada dig själv med flit: nej, skulle aldrig göra
ta mediciner du inte borde ta: nejnejnejnej
vilja dö: jag är rädd för döden, så, nej
drömma mardrömmar: ja, ofta
ta droger: fan heller
försöka vara annorlunda: alla är vi annorlunda
klä dig i svart: ja, svart är stilrent och sexigt
gå till kyrkan: nej, klarar inte av kyrkor
röka: nej
ha sex: vilken jävla fråga
ljuga: pinsamt nog, ibland. vita lögner isåfall
hata folk: ja
lita på folk: jag litar på dem jag vet att jag kan lita på

har du...
för många vänner: nope. man kan aldrig få för många vänner.
förföljelsemani: nej?
tvångstankar: ja. att aldrig äta upp hela mackor
någon annan psykisk sjukdom: nej, tyvärr
fysisk sjukdom: nope
skada: räknas mensvärk som skada?
färgat håret: tyvärr ja. fast nu har jag min originala hårfärg
brutit några ben: nej, aldrig
några piercings: vill ha
gjort bort dig rejält: det gör jag alltid
bra självförtroende: såklart jag har
komplex: nej, varför skulle jag ha det?
kysst någon: ja
sagt jag älskar dig till någon idag: ja, pappa
bjudit ut någon: bjudit ut? typ date? isåfall nej
varit kär: ja
blivit kär i någon på nätet: hm, nej
dumpat någon: ja
blivit dumpad: ja
velat vara otrogen: nej
stulit någonting: hahaha, ja
lämnat landet: räknas det att ha åkt utomlands? ja
rymt hemifrån: ja, när jag var liten
tuttat eld på nåt: ja
gjort något olagligt: det är mycket ni inte vet om mig

är du...
förstående: kan erkänna att jag är bäst på att vara det
öppensinnad: vad är det?
arrogant: lite kanske
osäker: nejnej
intressant: verkligen!
hungrig: alltid
smart: ja, herregud
barnslig: hm, när jag är övertrött kanske
liten: har hört att jag är kort, 167 cm
lätt: vad tror ni? haha
skoltrött: ja-a!
rolig: jag är fan roligast
pratglad: beror på vem jag pratar med
frågvis: såklart, den som inte frågar får inget veta
organiserad: för sällan
hälsosam: verkligen inte. ej min starka sida
blyg: har varit, men det är något jag har vuxit ifrån
attraktiv: min starka sida
uttråkad lätt: dum fråga, annars skulle jag inte suttit här
ansvarsfull: ja, faktiskt
vegitarian: aldrig i mitt liv. kött är till för att äta
besatt: av att pilla mig i håret
arg: för sällan
ledsen: för ofta
glad: alltid
pålitlig: ja-a, verkligen. det kan jag lova
laglig: beror på
filosofisk: filofiserar alldeles för mycket. "varför tänker man?"
svår: ja, det är svårt att vara mig
positiv: alltid
originell: kan jag inte påstå
lätt att förföra: väldigt lätt, pinsamt
bra på att ge komplimanger: ja
bra på att få komplimanger: ja

vem...
saknar du: någon det var längesedan jag träffade
vill du döda: alla tjejer på jorden, nästan
rörde dig sist: julia, my sis (eller det beror på vad man menar med att röra)
vill du slå: hemlighet
kysste du sist: varför skulle jag skriva det här?
vill du kittla: sofia, det är roligt
kramade du sist: linda, my sis
vill du prata med: sofia&josefin, nu var det längesedan (en dag)
skrek du på sist: mamma tror jag
vill du vara som: den enda jag vill vara är mig själv
sårade dig sist: jadu, vill ni veta?
vill du bli galet full med: någon som vill bli galet full med mig
gjorde dig glad senast: sofia, när hon sa en rolig grej på bussen hem
vill du helst träffa: håkan hellström, i egen hög person
fick du sms från senast: daniel
ringde dig senast: pappa

hur...
går du: som en sexbomb
svarar du i telefonen: - hej det är malin (oj vad originellt)
fördriver du tiden: datorn, tvn eller telefon
mycket pengar har du: typ någon hundralapp
tjänar du pengar: studiebidraget? räknas det?
bäddar du sängen: varje morgon
ofta diskar du: räknas det att ställa in disken i diskmaskinen?
går det i skolan: ... bra
många stör du dig på: för många
ofta träffar du din familj: väldigt ofta
mycket äter du: mycket, haha

för eller emot...
krig: emot
dödsstraff: vet inte
abort: för
läxor: för
skatt: emot
politiker: för

välj...
katt eller hund: doggie
vit eller svart: både och
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: kombinerat
telefon eller internet: både och
musik eller tystnad: musik
leva eller dö: leva

Inga kommentarer: