söndag 5 november 2006

magiskt

jag har förberett mig på att sova. men det är inte så lätt, om man har somnat klockan tre varje natt på lovet. jag kommer nog vara död imorgon i skolan. why blame me? jag är ändå alltid trött i skolan så ingen märker nog någon skillnad. inte för att någon någonsin brukar lägga märket till mig, men ifall de gör det, menar jag. nu sitter jag här bara för att jag vet att jag brukar bli trött vid datorn. det är typ ett stort sömnpiller för mig. fast nu är det faktiskt roliga människor inne på msn. det brukar det aldrig vara när jag har lust för att sitta där länge. jonatan, daniel och josefin. jättenajs faktiskt. fast snart loggar de säkert ut, en efter en. så sitter jag här själv och spanar på potatisstan på fou-människor. menmen, that's me.

musarmen börjar redan kännas vid. haha. musarm är något makalöst onödigt egentligen. är det så eller har jag bara för mig att det är musklerna i axeln som har överansträngts? meh. är jag klen eller? har suttit här i... en halvtimme och musklerna är överbelastade. haha det var det roligaste. jag har också fått höra att de som har musarm har fått det för att de sitter vid datorn för länge/mycket. det är majoritet på att män som har tillbringat största delen av sin arbetstid vid datorn, som har musarm... och jag då. lilla jag. näe malin, det är fan tragiskt.

när jag såg dig tänkte jag:
- ohnej, han måste bara bli min

dagens låttips: millencolin - ray

Inga kommentarer: