lördag 4 november 2006

fucking jävla minusgrader

min kväll blev ej så lyckad som jag hade hoppats på. jag hade faktiskt sett fram emot en rolig fredagskväll. men mitt positiva humör omvandlades till ork-känslor nästan direkt. jag tror att det var mitt fel. mina känslor smittade av sig och de andra två i min omgivning blev på dåligt humör. mitt upp i allt åkte danny ut i idol (den bäste av de alla, min favorit), det var fucking många jävla minusgrader ute, mitt cykellås hade frusit fast, så jag fick gå hem i kylan och så hade jag inte tagit på mig långkalsonger, som jag hade planerat.

fast jag har överlevt. jag har överlevt en tystnad i typ en halvtimme på sofias rum. en tystnad hela vägen till tåget. en jävligt kall promenad hem (observera: promenad). frusna lår och en stackars röd näsa. jag har överlevt och har kommit fram till att jag är en stark person, starkare än vad jag tror iallafall.

det är lördag imorgon. imorgon ska jag stanna hemma hela dagen (förutom när jag måste hem till sofia och hämta min cykel). det suger faktiskt lite, inte hemma-grejen, men cykel-grejen suger. jag ska dammsuga, damma, äta godis, lyssna på massa musik, titta på film, undvika kylan, mysa med mamma, spela the sims och sitta vid datorn. jag-längtar-redan-nu.

dagens låttips: kent - kallt kaffe

Inga kommentarer: