söndag 12 november 2006

yellowcar(d)

en tuff skolvecka ligger framför mig. jag har precis pluggat journalistik och håller på med naturkunskapen. på en söndag, shit. men jag klarar en sådan här vecka, för att jag överlever alltid.

kärleken var död. sjungit i sin nöd.

hm, det blir nog inte så intressant att läsa min blogg nästa vecka. men jag ska göra mitt bästa, verkligen. iochförsig, det finns alltid något att skriva, och jag är full av nya idéer.

ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, efter en dos av the sims. jag blir på bäst humör när jag har sovit ut. stackars sofia&josefin som får stå ut med mig när jag är sur. jag har fått höra att de är rädda för mig när jag är sur. hahaha, det var det roligaste. de säger också att jag ger mördarblickar när jag är arg. roligt. det skulle jag vilja se på film.

idag har jag laddat hem maaaassa yellowcard-låtar. vissa är lite konstiga, men vissa andra går faktiskt att lyssna på. och någon procentdel är riktigt bra. en låt blir nog dagens låttips någon dag framöver, håll utkik.

nu ska jag slänga mig över the sims. familjen gyllenhage längtar nog efter mig. (haha)

dagens låttips: peter jöback - en sång om oss

Inga kommentarer: