fredag 3 november 2006

man or mouse?

någonting slog mig förut. det är torsdag idag. jaha och? torsdag! det är bara fredag, lördag och söndag kvar av lovet. jag blev ledsen och besviken när jag kom på det. mitt lov är snart slut, mitt kära efterlängtade lov. fast någonting drog mig genast upp på jorden igen. jag blev glad och nöjd. vet ni? jag är riktigt stolt över mitt lov. jag har gjort allt jag velat göra. jag har aldrig känt att jag bara vill lägga mig i sängen och sova. jag har kopplat bort skolan helt, något jag hade svårt att göra innan. jag har bara tänkt på mig själv och mina nära&kära. fan vad bra jag är. jag har lyckats.

ärligt talat, du är pinsam. jag vill ha mitt liv ifred. du har ingenting med det att göra. förstår du inte? du skämmer ut dig själv när du håller på så här. kan du inte bara försöka glömma och gå vidare? både du och jag skulle tjäna på det. snälla...

idag ska jag till ikea med min familj. vi ska kolla på datorstolar. efter det ska vi fika, och sedan ska jag, bli förvånade nu, vara med sofia&josefin. jag har vart med dem varje dag sedan i tisdags. fan vad jag tycker om dem. nästan sjukt. jag är bekväm när jag är med dem, och det är väldigt viktigt.

dagens låttips: christian falk feat. pauline - shine

Inga kommentarer: