lördag 11 november 2006

jesus christ

we've got a long way to go.

idag besökte jag biskopsgårdens bibliotek. det var en upplevelse. de hade inte "angels" med marian keyes på stadsbiblioteket så jag&pappa fick ta oss till biskopsgården. senast jag var där var jag typ en halvmeter kortare än vad jag är nu. ghetto - är det rätta ordet för att beskriva biskopsgården. det roligaste var att pappa drog ned mina byxor när jag var påväg ut från biblioteket. så när jag tog det första steget ut på torget tog jag det med enbart trosor på och byxorna vid knäna. haha, det var nog en syn.

jag är ovanligt mysig idag. har gjort rent mitt face från vissa orenheter med mitt nya clearasil-lödder och dragit på mig mysbyxorna och ett simpelt h&m-linne. vemsomhelst skulle vilja mysa med mig om de såg mig nu.

det är farsdag imorgon. en sak tänkte jag på idag. det finns morsdag och farsdag. varför firar man inte sonsdag eller dottersdag? eller farfars/morfarsdag, farmors/mormorsdag, faster/mostersdag, farbror/morbrorsdag, kusinsdag, sysslingsdag, husdjursdag, jag tror att ni fattar grejen. varför just föräldrarnas dag? nae, lite orättvis behandling, enligt mig.

dagens låttips: markus landgren - actors

Inga kommentarer: