onsdag 22 november 2006

this year, I gave it to someone special

ohhej, händelserika dag. idag är det onsdag, mitt-i-veckan-dagen. jag blev utsedd till vår "skoltidnings" chefredaktör för kultur idag. spännande att göra en tidning under hela tisdagen nästa vecka. jagsofia&josefin presenterade jm för vår klass, och det gick galant. vi fick reda på vilka länder som blev tilldelade till vår klass under fn-rollspelet 2007. jagsofiaochjesper SKA ha indien, så är det bara. indien är speciellt roligt på något sätt.

annars har det inte hänt så mycket idag. bara att jag&sofia hoppade av affärsjuridiken. tur det, för att jag skulle inte klara av att gå där en lektion till. så nu har jag inget iv-val i period 2, vilket betyder att jag slutar 14.20 tre dagar i veckan och börjar 11.50 på fredagar. no shit. i period 3 ska jag ha körkortspraktik, en kurs alla som har fått godkänt i körkortsteori. under kursen tilldelas jag 25 körlektioner, vilket är ofattbart bra. fatta vilka stora summor pengar jag sparar. tack skolan (måste vara första gången jag säger det).

och som pricken över i:et så ringde sofia precis och sa att hennes mamma skjutsar oss till lerum imorgon, vilket innebär att jag kan gå upp vid sju! en timme mer att sova, jesus vad underbart. tack ulla-carin fredriksson. imorgon är det bad för jm2. jag har förberett mig hela kvällen.

- rakat benen
- peelat ansiktet
- klippt tånaglarna
- nopprat ögonbrynen
- gjort en inpackning
- haft ansiktsmask
- smörjt in ansiktet med brun-utan-sol

är det någon som antecknar?

dagens låttips: imogen heap - loose ends

Inga kommentarer: