onsdag 29 november 2006

let love in

nu startar min goo goo dolls-period igen. jag kan inte släppa taget om dem! har plockat fram alla mammas skivor med dem och låter cd-spelaren ha dem på repeat.

lyckat, malin och sofia. det är så genomskinligt när vi ska försöka att vara duktiga. sofia kom hem till mig för att vi skulle sätta ihop gymnastik-rytmiken. det började bra, min dator var på. dödsfara. vi satte oss vid den, och började ta igen bilder som sofia inte hade sett och diverse pinsamma bilder från sjuan&åttan. sedan när vi fick reda på att vi inte skulle få tag på gymnastik-lappen med all information förrän senare på kvällen lade vi ned. vi började att titta på sista avsnittet på o.c säsong tre istället. jag älskar det avsnittet SÅHÄR mycket. börjar gråta varenda gång. efter o.c gjorde jag och sofia upp en deal och hon åkte hem. lyckat tjejer.

hör och häpna! idag åt malin årets första lussekatt. mamma hade lagt en påse i köket och jag föll direkt. den var gul och hade saftiga russin inuti. vissa lussekatter har en tendens till att ha torra russin. men det hade inte den här. den var god, supergod tillochmed.

helgen, helgen. ja, helgen. på fredag ska jag sova över hos andreas, tror jag, vilket jag ser fram emot. en perfekt fredag. plus att det är idolfinal, wow! på lördag blir det förmodligen bio med sofia, emma och jenny. marie antoinette verkar braa-a. popcorn, mums, jag längtar redan. en perfekt lördag. på söndag ska jag antagligen ut och fotografera med emma (jo, jag ska låna skolans canon eos 350D över helgen, saknar den lite). måste också läsa min engelskabok och plugga med sofia på gymparytmiken (eftersom det inte gick bra idag). en perfekt söndag.

jag skulle kunna döda någon för att få sova längre på morgonen.

dagens låttips: goo goo dolls - we'll be there

Inga kommentarer: