måndag 13 november 2006

kiss from a rose

jaghatarattjagälskardig.ochjagälskardigsåmycketattjaghatarmig
(håkan hellström)

jag har varit urbra idag. gjort klart min del av naturkunskapsarbetet och pluggat massa journalistik. är jag inte världsbäst? är jag inte av världsklass? jo, jag tänkte väl detta. bara för att jag har varit världsduktig, på världsklass, får jag slappa lite vid datorn nu. sitter här i min mysklädsel plus leopardtofflor (haha de är hetast). fick för mig att det var något spännande på tv idag, men nej. det var det inte. eller jo! fan! är det inte 21.00 outsiders är på trean? denna gången skulle det handla om en familj med 27 barn. herrejävlar. måstekollasedan.

nu kom jag tillbakaspringades från tv-rummet. jag har missat det. det gick säkert tidigare, fan ta mig. jag som alltid ser fram emot outsidersdokumentärerna, speciellt om feta eller övernaturliga saker.

i eftermiddags skulle anthons bror ringa mig. mathias, tror jag att han heter. jag ska kanske få ett litet jobb på reklambyrån där mathias jobbar. ska skriva namn på kuvert, roligt. men jag får pengar iallafall. hursomhelst, han har inte ringt. tänk om han hade glömt av mig, stackars mig.

hmhmhmhmhmhm. imorgon ska jag plugga igen. till fucking-jävla-journalistik-provet till onsdag. det är faktiskt synd om mig. och påriktigt denna gången.

dagens låttips: seal - kiss from a rose

Inga kommentarer: