söndag 26 november 2006

project runway

my god woke up on the wrong side of his bed

project runway - jag älskar det. för er som aldrig har sett det eller inte ens hört talas om det är det en tävling lik.. top model. fast skillnaden är att den inte handlar om modeller, utan om designers. sexton designers får två dagar på sig att utföra ett uppdrag, t.ex. att skapa en aftonklänning etc. det låter kanske inte så fantastiskt som jag tycker att det är, men det är det! lätt bästa programmet på trean, shit. let's go santino.

vet ni vad det är för dag imorgon? ni som känner mig väl förstår nog vad det handlar om... imorgon får jag mitt studiebidrag! jag ska köpa julklappar så att det ryker om det. (och några få, observera: få, presenter till mig själv. typ en klänning och ett par stövlar).

cleeementiner. cleeementiner. underbara frukt! jag är beroende av dem, plus julmust. (ja, julen börjar tidigt iår). snart börjar jag väl att bälja i mig glögg också, vilket jag förmodligen kommer att börja med snart. det här trodde jag inte om mig själv; att jag faktiskt skulle längta till jul. jag har gått omkring och saknat sommartiderna och solskenet och plötsligt suktar jag efter jul. vad händer med mig?

jagvillblifotograf

dagens låttips: john legend - so high

Inga kommentarer: