torsdag 31 januari 2008

oh happy day

idag bestämde jag mig för att ta en lång sovmorgon. varför? jo! eftersom jag är layoutansvarig på vår tidning, och det än finns inget att layouta tänkte jag att jag väljer sängen före datorstolen i skolan. tog 11tåget och satt med travis i lurarna hela vägen. travis är bästa resmusiken! "selfish jean", "why does it always rain on me" och "sing" är perfekta för alingsåspendeln, bilresor och promenader.

planerna för dagen är utgång till max! direkt efter webdesignen ska jag in till göteborg och sofias lägenhet. där äter jag middag och myser med henne, linn, ellinore, anthon och förhoppningsvis marcus över vitt vin och musik. jag är så taggad så det finns inte! jag ska dansa rumpan av mig och ha världens roligaste kväll. iofs brukar det bli tvärtom om man säger så, men ne-ej, jag har en good-feeling över det här.

nu ska jag gå och sprida min glädje!
xoxo
/malin glimstedt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bara fråga, har alltid undrat det, vad menas med xoxo? :P

malinglimstedt sa...

:D xoxo är typ som puss och kram! :)