torsdag 13 september 2007

back in school

här sitter jag med ett glatt humör och en hög midjekjol. på redaktionstiden har man väldigt trevligt och får mycket gjort. ikväll ska jag och min andra halva sofia till sticky fingers och träffa på massa som vi känner, för en gångs skull. jag ser mycket fram emot kvällen och när jag kommer hem från skolan serveras det god mat, vilket jag längtar till. alldeles för någon sekund sedan skickade jag iväg ett e-mail till efterfesten.com och anmälde mitt intresse som vimmelfotograf. det var inte helt genomtänkt, men lite extra pengar tackar man aldrig nej till. eller hur?

nästa vecka har jag två prov och de kommer jag plugga till under hela helgen. det ska faktiskt bli ganska intressant, eftersom psykologi är ett av mina favoritämnen. dock är inte naturkunskap det, men det får gå ändå. efter att ha avklarat dessa två prov ska jag börja att plugga till teoriprovet som jag har i början av oktober.

för en gångs skull luktar inte mina armar brunutansol, vilket anthon tycker är positivt. enligt honom luktar brunutansol pommes frites, vilket inte låter så attraktivt.

nej nu blev det här ett ganska oseriöst inlägg, i brist på annat denna lektionen.

Inga kommentarer: