måndag 10 september 2007

I've been upset and I've been down

I've been throwing things around.

sjuk igen! är det inte härligt? feber och två supergigantiska halsmandlar. imorgon ska jag tjäna in månadens vuxenpoäng och ringa herr doktor och boka en tid. jag vet exakt vad de kommer säga! "låt det gå ett tag och ät de här tabletterna en gång om dagen". problemet försvinner, samtidigt som sjukdomen, och kommer tillbaka när sjukdomen hittar hem igen.

imorse var jag och jesper på stenkullens träningsarena och fotade friidrott. mycket givande, haha. vi var så ambitiösa att vi gick dit i spöregn och skippade en hel sovmorgon. några bra bilder fick jag till iallafall, så lönlöst var det inte!

nu ska jag ta dagens sista ipren och lägga mig i sängen. när jag vaknar imorgon kommer jag att må skit, det känner jag på mig. och då kommer jag gå till skolan iallafall, bara för att det är tisdag och det är veckans viktigaste dag, informationsmässigt. så typiskt mig!

Inga kommentarer: