lördag 22 september 2007

mission complete

jaha. nu var det lördag igen och här sitter jag. okej, hemmahelger är verkligen underskattade ibland, och överskattade andra gånger. igår, fredag, satt jag hela kvällen framför tvn med jordnötsringar med familjen och tittade på "klassfesten" som gick på svt. den filmen är nog den roligaste svenska filmen!

"ah aah, ja, ja, vi har det jättetrevligt här, jaa-jaa.
vill du prata med magnus? ja, här kommer han."
"eh aah... magnus heter... jag. eh, ah!"

idag strosade jag och familjen runt i göteborg på jakt efter ett par jeans till mig. varför är det så att när man verkligen går in för att hitta något specifikt hittar man verkligen ingenting? och när man bara åker in till stan för att gå omkring hittar man massa. ja, som ni nog förstår hittade jag inga jeans. stötte på anthon och hans kompis inne på jc. efter några väl utvalda ord gick jag tillbaka till familjen och åkte och handlade mat.

och nu jävlar ska jag genomföra operation "ta bort finnarna på min haka"

Inga kommentarer: