lördag 15 september 2007

the farm

inatt hade jag världens konstigaste dröm. när jag drömmer skapas det så sjukt sjuka bilder i mitt huvud.

jag drömde om att jag och sofia bodde på en bondgård, och hela drömmen spelade upp sig som vi befann oss i spelet the sims. jag och sofia bråkade om var vi skulle ställa en gravsten någonstans (en bonde hade blivit mördad) och vad för mat vi skulle ge getterna idag. jesper var också med i drömmen! han gick fram till mig och sa "malin, jag har förlorat oskulden". jag blev jätteglad och frågade om allt angående det. "det är kanske lite udda, eftersom den jag förlorade oskulden med inte är en människa, utan en get. och ingen get som helst, utan en manlig bock". jag blev jättechockad och ville veta mer, fast samtidigt inte. "när jag hade fattat att jag hade känslor för den bocken ställde jag mig bara på alla fyra mitt ute i hagen, och så kom han".

hur i helvete gör min hjärna omedvetet upp sådana här berättelser?

jesper: "malin, jag flyttar ut från gården, och jag tar med mig geten. granngården som tillhör mikael andersson och hans gäng serverar mat med grädde i. tack och hej"

Inga kommentarer: