onsdag 5 september 2007

jag hatar att jag älskar dig

jag har blivit sjuk! feber och halsont, uschusch. så otajmat av mig att bli sjuk slutet av veckan. får verkligen hålla tummarna att jag inte mår såhär i helgen! för då händer det grejer. på fredag är det håkan på liseberg (kan inte missa det), och på lördag ska nathalie fira sin 18årsdag (kan inte missa det). det bästa jag kan göra är nog att sjukanmäla mig för morgondagen för att verkligen ta igen mig, så att jag kan få uppleva mina helgsysslor.

jag har blivit väldigt sentimental på sista tiden. varje låttext, känsla, tanke och doft kopplar jag till dig. du är speciell, och det vet du om.

jag har tillbringat hela min eftermiddag framför the sims 2. lite åt det töntiga hållet, jag vet. men det är så beroendeframkallande! att få sitta och spola fram allt uttråkande i någons liv ger en kick.

dagens låttips: howie day - i'll take you on

Inga kommentarer: