fredag 14 september 2007

varför just du? och just nu?

jag skulle ha kommit på det här tidigare, jag vet jag vet jag vet! jag behöver heller inte vara så himla sentimental och göra allt på världens mest osmidigaste sätt. men tyvärr, jag kan inte hjälpa det. det är något speciellt mellan dig och mig som ingen förstår. du kanske inte ens har märkt det, men så ligger det till från min sida. jag har nog just nu i denna stund sabbat allt. jag har sabbat allt för dig, och mig och mina eventuella chanser. aldrig i livet att du ens kommer kolla åt mitt håll igen. inte som jag uppför mig. det bästa jag vet är att leva i nuet, och det älskar jag att göra med dig. jag vill vara med dig. du vet om det, men allt är inte så lätt som det verkar.

jag kommer aldrig att få dig tillbaka. jag kommer aldrig att få känna såhär igen. idag ska jag ligga i sängen och plugga, och inte tänka på det här. det är ingen idé, och det har jag förstått nu. men ändå! ändå, vill jag så oerhört mycket. jag vill få det att fungera och jag vill till hundra procent göra allt klart mellan oss. jag vill att det ska vara du och jag igen, hur fånigt det än låter.

Inga kommentarer: