fredag 28 september 2007

nu får det vara nog!

frågan är vad jag egentligen håller på med mitt liv? ovanligt att gårdagen på sticky fingers slutade dålig! alla mina kvällar ute ser likadana ut, och jag är förbaskat trött på det nu! nu ska det bli ändring från malins sida.

i eftermiddag ska jag och sofia ta en promenad till saxebäcken och jag ska för en gångs skull fotografera lite. jag älskar att göra sådant som är roligt och nyttigt. sådant som är sådär halvdant och fullständigt onyttigt ska längre inte vara min grej. alls. jag ska börja tänka långsiktigt och skräddarsy (ja jag gillar det ordet) mitt liv.

ikväll är det idol och det ser jag fram emot! jag ska vara hemma ikväll. det var nog flera månader sedan jag satt framför tvn med min familj i alingsås. jag ska åka in till ica senare och köpa coca-cola och glass. mums! för idag är det mig och mitt välmående som står i fokus.

hejahejaheja på amanda jensen ikväll. du är bäst, skönast och coolast! christoffer hiding är min favorit på killsidan, och jag ska hålla tummarna för både amanda och christoffer ikväll. hejahejaheja.

bästa framförandet i hela idol: http://www.youtube.com/watch?v=HJCwJJbkDV8

Inga kommentarer: