söndag 9 september 2007

ska du bli kanoteist?

lyckad kväll igår? nja. hos nathalie var det mysigt, och jag och sofia gav henne en mysig present. efter att ha stått i taxikö i en timme bestämde vi oss vid tolv-slaget att åka till ingared, typ, på en fest som någon hade fått nys på. där hade jag riktigt roligt, konstigt nog. åkte hem runt fyra och somnade vid fem, och vaknade vid sju morgonen därpå.

tog tåget till göteborg och familjen för att njuta av en maxad bakisdag i solsken. till frukost åt jag en mcfeast i solen på kungstorget och gick runt hela dagen och var bekymrad för min stackars högra halsmandel.

nu är jag back in alingsås igen och har ett ytterliggare problem. en salladsbit har fastnat bakom min halsmandel, hur nu det är möjligt. i en timme drygt har jag stått framför spegeln med en tops nedkörd i halsen för att få ut salladsbiten, men lyckas bara få kväljningar. aja, någongång åker den väl ut.

imorgon ska jag upp extra tidigt för att fota friidrott i stenkullen med jesper. det har startat någon ny iv-valskurs på vår skola, och de ansvariga kom till min linje för att söka efter någon fotograf. självklart rekommenderade min fotolärare mig, för att skryta lite. och jag tog med mig jesper som sällskap. ska nog bli roligt!

Inga kommentarer: