söndag 30 september 2007

waterfree

idag när jag såg nya beckfilmen "det tysta skriket" fick jag panik och ångest. jag fick svårt att andas och blev... arg. får panik blotta tanken på att tusentals unga tjejer försöker ta självmord varje år. och att sådant händer i personers vardag och runtomkring oss. sådant ska bara förekomma i filmer och deckarserier, inte i göteborg, inte i alingsås, inte på tegelbruket. det värsta är att det gör det. det förekommer överallt. fy fan vilken tanke.

jag hoppas iallafall att jag inte få vara med om att någon anhörig gör något sådant brutalt. jag blir rädd bara jag tänker på det.

idag har jag gjort två saker som ska göra mig till en gladare och lyckligare person. det första vet ni redan, starta ett medlemskap på sportlife. idag inne på videomix såg jag säsong två av one tree hill stå och ropa på mig i hyllan. vet ni? jag köpte den! jag älskar den serien! nu har jag över niohundra minuter att se på. wiiiie!

sovgott

Inga kommentarer: