tisdag 25 september 2007

release me

så, nu var körkortsteorin avklarad och här sitter jag med ett strålande humör! på teorilektionen lärde vi oss att göra en säkerhetskontroll av bilen och att byta däck. det sistnämnda gick väl sådär för mig och sofia. vi fick uppgiften att sätta på ett däck och vi klarade inte ens av att lyta den. det resulterade i att vi ständigt tappade den och efter varje gång vi tappade den i marken började jag skratta. det såg så fånigt ut hela grejen.

imorgon skippar jag den icke obligatoriska livskraften på morgonen och börjar då någongång runt tio. har endast två lektioner eftersom jag ska till borås lasarett efter lunch. ska övningsköra till borås, vilket är en aning läskigt. jag får alltid möte av en lastbil på de vägarna! och jag har en dålig reflex att släppa ratten och blunda när jag får möte av en bred lastbil. fy.

hoppas att herr halsmandel-doktorn är snäll mot mig.

Inga kommentarer: