fredag 21 september 2007

en nolla i mängden

fredag, och sista dagen på skolveckan är här. klockan är prick tolv och jag har också idag humöret på topp. hade en skön sovmorgon som var mer än uppskattad. stod i duschen och skrubbade bort all brun-utan-sol i en halvtimme, och nu känner jag mig len som en panna på en hundvalp. gjorde en noggran hårinpackning och tog jättelång tid på mig att borsta håret, för en gångs skull. man är snyggast när man själv tycker att man ser bra ut. utstrålning och självförtroende är a och o.

ikväll ska jag och mina syskon till göteborg. ska ha en riktig hemmakväll och ta det lugnt och slappa mig igenom hela helgen. ska bli så himla skönt! jag har gått ut säkert fem helger i rad, och den här helgen ska vara återvändsgränsen. tänk att vakna en lördag eller söndag och inte vara bakis, hallelujah.

idag ska jag fira att det är fredag med att köpa en flaska coca-cola och njuuuuta.

Inga kommentarer: