fredag 14 september 2007

if I could turn back time

den här dagen har jag spenderat i min säng. det första jag gjorde när jag kom hem från göteborg, sticky fingers, dramatik och sofias lägenhet, var att slänga mig i min säng och somna. jag har sovit bort största delen av den här dagen, när jag egentligen borde plugga. sådana här dagar får man ha, utan att livet vänds upp och ned. och den dagen tar jag ut idag.

ikväll ska jag och min familj på en italiensk restaurang för att fira att mamma och thomas har varit tillsammans i sex år. mamma vet ingenting än, så det kommer bli en liten överraskning. mamma tog mig på en rundvisning på nya sportlifecenter imorse. herrejösses vad stort det kommer att bli! ett av sveriges största, here we go. och min mamma ska jobba i receptionen!

Inga kommentarer: