tisdag 18 mars 2008

are you understanding? and patience?

mästerkocken själv har precis lagat en supermåltid! egna pannbiffar med vitlök, pepparsås och pommes frites. yoummie!

förlåt lilla bloggen att jag aldrig uppdaterade igår, men hade annat för mig! slutade skolan vid 12.00 och åkte direkt till gråbo och bobby. där tillbringade jag hela dagen och kom hem runt halv tio. bobby är en mysig kille!

nu räknas dagarna ned till min 19årsdag. innan det blir det sticky fingers med typ hela klassen på torsdag och restaurang med familjen på fredagen. en toppenvecka helt enkelt! klassen ska träffas på lördag och förfesta förhoppningsvis i pappas lägenhet, eller hos anthon om det inte går. efter en förhoppningsvis grymt lyckad förfest drar vi vidare ut i natten och skrattar igenom oss min 19årsdag.

ska alldeles snart packa träningsväskan och ge mig av till sportlife. där ska jag springa av mig och sola. jag vill inte vara blek! efter träningen tar jag mig hem, pluggar lite, övningskör och klipper av min långa snedlugg till en ruffsig rak lugg. spännande och modigt va?

Inga kommentarer: