lördag 22 mars 2008

nitton vårar

hej alla glada påskägg!

nu är jag 19 år, äntligen! fast inte riktigt än, för den 22a mars 1989 föddes jag 13:29. men snart! jag väcktes av min söta familj och deras morgonhesa röster runt åtta och fick massa fina presenter. en röd plattång, pengar, två parfymer, sänglakan, örhängen, underkläder och ett stort påskägg. tack kära familj!

det känns konstigt att vara uppe så här pass tidigt på dygnet en lördag. enligt mina helgrutiner borde jag vakna om flera timmar minst. men man kan ju inte sova under majoriteten av sin födelsedag, sin sista tonårsfödelsedag.

det ser ut som att jag tar 17.03-tåget in till göteborg sedan, efter middag som julia har lagat och tårta. på tåget möter jag upp bobby och i göteborg möter vi sofia och tar oss till anthon där en mysigt stor förfest äger rum. jag ska ha massa kul ikväll!

nu ska jag äta en stor frukost och avsky att det är minusgrader på min födelsedag! när jag föddes var det 16 plusgrader och sol på min födelsedag, men inte i år inte!

Inga kommentarer: