söndag 9 mars 2008

we'll be together in the dark

igår var det middag hemma hos jenny för att fira henne och sannes födelsedag. det var mysigt, men jag måste varit på det mest asociala humöret någonsin. efter endast 3 timmars sömn, utgång kvällen innan och ett hår som inte blir som man vill orkar man bara inte. men jag hade en mysig kväll ändå, och grattis på er tjejer!

imorse vaknade jag hurtig och utsövd med världens bästa humör! jag och thomas körde till stationen och hämtade bobby som kom hem till mig idag. vi tittade på "supersugen", ett avsnitt av parlamentet och "torkel i knipa", vilket förövrigt är en riktigt rolig film! jag hade en mysig söndag som avslutades med en promenad till stationen och sedan hem igen.

nu är det snart skola igen och jag är, tro det eller ej, taggad! projektarbetet ska jag kämpa med, lager 157 imorgon efter skolan, körlektion på tisdag, presentköpande, sticky fingers och studiedag på fredag (=ledighet).

sofia, min kära kompis, har bytt blogg! här är den nya superintressanta adressen.

nu ska jag se "good luck chuck" med familjen och dricka coca-cola (himmelriket).

Inga kommentarer: