onsdag 5 mars 2008

mister snowman

top model måste vara en av de bästa serierna som visas på tv just nu! älskar fotografierna, poserna, tjejerna, håren och sminket! det gör mig som ej modeintresserad att gilla mode!

idag efter skolan tog jag en lång och trevlig fika med bobby. varför går man inte till cofféhouse oftare? jättemysig miljö och goda morotskakor. underbar chai-te också! emma och sofia, ska vi byta café snart? jag börjar tröttna på gårdscaféet och deras stammisar!

är det inte rätt konstigt väder numera? solsken och värme på dagen och snö på kvällen? bestäm dig moder natur! vi i sverige vill ha besked om vilka kläder vi skall välja för dagen! och speciellt vilka skor. mina kära gula converse klarar inte av blöta miljöer. eller iallafall inte mina strumpor.

imorgon blir det göteborg efter skolan med emma och jenny. sofia fyller ju halvvuxen på fredag! grattis så himla mycket i förskott! ellinore fyller 19 samma dag tillochmed! grattis till dig med. utgång på fredag, och shit vilket röj det ska bli.

jag är gryyyymt sugen på en stor fetaostsallad! gurka, tomat, isbergssallad, paprika, majs, ost och ett helt ton med fetaost. gud vad gott det skulle vara!

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite jane eyre!
godnatt alla glada och underbara!

Inga kommentarer: