tisdag 11 mars 2008

I want to waste my time on a guy like you

nyss hemkommen från min första riktiga körlektion! det gick chockerande bra. jag klarade tillochmed av att backa runt hörn. ojojoj vad jag vill ha körkort.

idag är jag en tjock tjej. åt en panpizza innan lektionen, och eftersom jag inte orkar laga mat funderar jag på att ta en till nu efter körlektionen. spännande information eller hur?

allt i mitt liv snurrar kring veckans utgång! jag är världens partytjej, för jag är verkligen alltid på g! jag ställer alltid upp och nekar aldrig en utgång om man ändå har pengar. vad annars ska jag spendera på? man har kul, man bränner kalorier på att dansa, man träffar nya folk och kommer närmare sina nära. en perfekt fritidssysselsättning! hej jag heter malin och min hobby är att dricka och ha kul. kan man ha det så? på torsdag slår det till! då ska vi fira jenny och emmas intervju i london. vi ska ha lika kul som vi alltid har på sticky. det kan jag nästan garantera!

det är någon speciell känsla med att sitta i soffan i sofias vardagsrum i lägenheten vid kungsgatan. att fylla på cocktailglaset med mer och skratta åt att någon sa något korkat. det är något alldeles eget med att ha på hög musik på stereon och börja göra iordning sig för att gå vidare. jag gillar tillochmed sofias trapphus! åååååh jag vill gå ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

malin, nu blev jag ju ännu mer på G! ÅÅÅÅH. jag LÄNGTAR! sticky is the shit. we are the shit! <3