måndag 3 mars 2008

kort skoldag!

lovers, det är sol och vår ute! jag är på superbra humör pga det och känner lyckoruset hela tiden! blommande buskar, fågelkvitter och förmiddagssol, i love it.

hade nog gymnasiets kortaste skoldag idag! tog 10.33-tåget till skolan för att ha svenskalektion. tog 11.35-tåget hem tillbaka till alingsås efter lektionen. fritt hemarbete på projektarbetstiden och webdesignen is the shit!

så vad ska malin hitta på idag då? jo! hon ska göra iordning hela sitt rum, för det ser verkligen ut som att tredje världskriget har brutit ut här inne. runt fyra åker jag och sofia till sportlife för att konditionsträna, sedan gå på s-core och därefter ska jag sola. mysigt värre!

ska även jobba med hemsidan, prata med emma&jenny, titta på outsiders och läsa min 1800-talsroman.

ha en bra solig dag! för det ska jag ha.

Inga kommentarer: