måndag 31 mars 2008

ordbetvinga mig nu

malin glimstedt har bockat av två och en halv grej på sin plugglista! hemsidan har redovisats, projektarbetet har lämnats in och filosofiprovet är uppskjutet (fast till när vet jag inte). så sjukt gött! så nu är det bara boken som ska vara utläst till onsdag, och internationella relationer-prov på fredag. HUR skönt som helst.

nu har jag precis tittat på the hills, samtidigt som jag åt tomatsås och spaghetti. sjukt gott! har också hunnit dricka två glas påskmust, också sjukt gott. ska alldeles strax lägga mig i sängen, dra fram tvn och titta på jane eyre. någon som vill lägga sig bredvid mig och joina? snälla!

idag fyller bobby 19 år! massa massa massa mysiga grattis till honom!

årets största ros går till moder natur som införskaffade regn och plusgrader så här lagom till slutet av mars. tack! äntligen!

dagens låttips: kent - owc (bästa låten!)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kunde ju ha joinat! jag har tänkt att skita i resten av boken. och kanske se filmen i morgon eller något? :)