lördag 1 mars 2008

äntlingen tillbaka till vardagen

nu är äntligen skolans fn-rollspel över! sju tidningar har producerats, och jag är grymt stolt över vad vi har åstadkommit under dessa dagarna. bra jobbat klassen!

imorse var jag på min andra och sista lisebergsintervju. jag är mycket nöjd över hur jag presterade och nu återstår det bara att vänta på besked. läskigt! jag vill verkligen ha det jobbet!

imorgon kommer farmor, farfar, pappas tjej och hennes son hit och vi ska fira markus 15årsdag som var förra veckan. ska bli trevligt att äntligen träffa pappas flickvän. vid sexdraget ska jag dra vidare till sofias lägenhet och förfesta med henne och jenny. sedan får vi se var kvällen bär oss, men förhoppningsvis till samma ställe som resten av klassen befinner sig på. ska bli kul vilket som! är riktigt partysugen faktiskt.

förresten, tidigare idag åt jag tom-och-jerry-kex. vilket nostalgikänsla!

godnatt, hörs imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, ni får ha det så kul ikäll:)