fredag 21 mars 2008

jag gillar er!

hade en lyckad kväll igår (som vanligt)! förfesten mitt på eftermiddagen var i mitt vardagsrum med sofia och jessica. hade en enormt buss-och tågresa in till göteborg med mycket skratt. på sticky fingers var det en skön mix av folk och bobby kom och joinade, vilket jag uppskattade enormt!

efter att ha förlorat mobilen i en minut på dansgolvet, spanat in två extremt roliga back-in-the-days-killar, lämnat sticky, ätit på mcdonalds och sett på ett killbråk på mcdonalds tog kvällen slut och jag&sofia somnade tryggt i lägenheten.

imorse vaknade jag utsövd och på ett bra humör! för idag är det bara en dag kvar till min 19årsdag! jag och sofia duschade, kammade oss med en gaffel och begav oss sedan ut från lägenheten. sofia stannade i göteborg för att fika med en kompis, och jag tog första bästa tåg hem och sov skitskönt på tåget!

snart blir det musses grillhouse i alingsås med familjen. kycklingkebaben kommer att ligga bra i magen sedan. när vi kommer hem ska vi se på "dreamgirls" och gå och lägga oss tidigt ikväll. för vad är det imorgon? jo! malins födelsedag.

ha en bra långfredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din födelsedag ska bli den bästa :)