torsdag 27 mars 2008

positive vibrations

igår var jag hemma hos sofia och plugga filosofi. herrejösses vad jag inte fattar någonting! det får väl gå åt fanders med det provet helt enkelt. man måste lära sig att prioritera i livet, och filosofin ligger inte direkt först.

efter att ha pluggat hos sofia drog jag till stationen och mötte upp bobby. vi tog bussen hem till mig och såg på "fjorton suger" och spelade gamecube. hade en riktigt slapp och mysig eftermiddag och vi somnade rätt tidigt. 05.30 ringde klockan och bobby skulle ta sig till göteborg för att jobba. efter att ha sagt hej då till honom lade jag mig i sängen och somnade gott om.

och här sitter jag nu, och väntar på att mamma ska komma hem från systembolaget så att jag kan bli på g! egentligen har jag varken råd eller tid för att dra ut idag, men vad gör man inte för att för några timmar slippa tänka på plugg? jag vill umgås med de som står mig närmast och endast tänka på roliga och positiva saker, inte bara filosofins grundpelare, jane eyre, webdesign eller projektarbete. åh!

förfesten äger rum hos elinor i göteborg, där vi ska vara några tjejer. kommer säkert bli lika lyckat som alltid!

Inga kommentarer: